ЄВРОПА
У ЄС стануть більш жорсткими правила для реклами та маркування продуктів дитячого харчування, а також дієтичних продуктів. Політики хочуть зменшити вплив реклами на покупців.
Європарламент взяв під сильніший контроль рекламу дитячого харчування. Згідно з приписами, ухваленими у вівторок, 11 червня, "ідеалізована" реклама, наприклад, у вигляді милих щасливих малюків для дитячих сухих молочних сумішей буде заборонятися. Це має запобігти тому, що жінки замість годування грудьми заохочуються купувати замінники материнського молока, пояснила євродепутатка від Німеччини Ренате Зоммер, представниця Християнсько-демократичного союзу..
Утім, найближчим часом зміниться не лише упаковка, але і її вміст. Під час виробництва дитячого харчування має обмежуватися застосування пестицидів, щоб якомога менша кількість цих речовин могла потрапити у продукти. Зелені у Європарламенті піддали критиці те, що їхня вимога повністю заборонити особливо токсичні пестициди не була підтримана більшістю.
Вплив реклами має стати меншим
Більше правди
Нові правила стосуються харчування малюків до року. Утім, євродепутати також звернули увагу на молочні продукти для дітей від одного до трьох років. Для них теж діятимуть жорсткіші вимоги. Саме ці товари виробники охоче називають "молоком для росту", нагадує агентство dpa. "Деякі різновиди цих молочних продуктів взагалі не мають позитивного впливу на розвиток дитини", - каже німецька євродепутатка від Зелених Ребекка Гармс.
Зміни стосуються і дієтичних продуктів. У майбутньому так мають називатися лише ті, які мають малий вміст калорій, і, відповідно, призначаються лікарями для пацієнтів з надлишковою вагою. Отже, компанії, які виготовляють щось на кшталт батончиків з пластівцями чи напоїв для схуднення, не зможуть більше подавати свій товар як "дієтичний".
DW.DE
Немає коментарів:
Дописати коментар